טלפון

09-7630500

ניהול איכות

מדיניות האיכות של שפיר

  • שפיר חותרת להיות חברת הנדסה מובילה בפיתוח, ייצור ואספקת מערכות ופתרונות חדשניים. בהתאם, היא מחויבת לאספקת מוצרים ושירותים באיכות גבוהה העונים לדרישות החוק הישימות, לדרישות הלקוחות וציפיותיהם. 
  • שפיר מנהלת את עסקיה באופן אחראי והוגן, ופעילותה מתבצעת על פי החוק וכללי התנהגות עסקית נאותה. כל עובדי שפיר נדרשים להתנהג ביושר, באמינות ובהגינות לרבות עם הגורמים הקשורים אליה, לקוחותיה וספקיה. 
  • החברה מחויבת למערכת ניהול האיכות העומדת בתקני 9001 SAE AS9100,ISO המתאימה לדרישות בארץ ובחו"ל והמשפרת באופן מתמיד את האפקטיביות שלה. 
  • שפיר שואפת להיות בחזית הטכנולוגיה ומעודדת את שיפור היכולת המקצועית, המומחיות והמיומנות של העובדים בין היתר באמצעות מערך הדרכה והשתלמויות.
  • כל עובד בארגון אחראי באופן ישיר לאיכות ולשביעות רצון הלקוחות. העובדים בחברה הינם חלק בלתי נפרד ממערכת ניהול האיכות במסגרת תפקידיהם השונים. שפיר מבטיחה לעובדיה סביבת עבודה רגועה, בריאה, בטוחה, מפחיתת לחצים המעודדת יצירתיות תוך מניעת הפליה ועימותים. 
  • הנהלת שפיר מכירה באפשרות שעובד יטעה במסגרת ביצוע תפקידו. הנהלת שפיר מעודדת את העובדים לדווח על אי התאמות ופועלת לצמצום הגורמים לאי התאמות הקשורות לגורם האנושי. 
  • מדיניות הארגון מבוססת על עקרונות 'IAQG לשיפור איכות המוצרים ועמידה בזמני האספקה ע"י הטמעת תרבות של איכות, יישום מיטב המיומנויות ומניעה אפקטיבית.
  • מדיניות האיכות מספקת מסגרת לקביעת מטרות האיכות והיעדים ולסקירתם. היעדים והמטרות נסקרים תקופתית במסגרת סקרי ההנהלה ומותאמים למציאות המשתנה, בהתאם לצורך. 
  • הנהלת שפיר משתדלת להגדיר את מדיניות האיכות ולהפיצה, כך שתהיה מובנת ומוכרת לכל העובדים ומחזיקי העניין.

יצירת קשר

מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    דילוג לתוכן